onsdag 26 maj 2010

Mycket

Vart har denna månad ta´git vägen egentligen? Plötsligt är det snart juni...
Det var nog längesen jag hade så här mycket i huvudet. Saker att tänka på som gäller allt möjligt. Det är ju bra att iofs inte ha för mycket tid att bara sitta och rulla tummarna men jag skulle behöva ett par timmar till på dygnet.

Igår hade jag sett fram emot ett wii-pass igen. Vad hände? Jo, jag somnade med barnen klockan sju! Jag vaknade vid elva och insåg att det var mörkt ute. Jag släckte ner och gick och la mig igen. När jag dessutom fick veta att jag missat den första semifinalen i schlagern blev jag så irriterad. Då kunde jga inte somna om. Jag låg och tänkte på allt möjligt och någongång inatt somnade jag igen.

Idag somnade jag bara en liten stund med barnen. Sen blev det ett wii-pass som gjorde mig gott. Känner att jag skulle vilja komma iväg på något mer träningspass utanför hemmet. Det får kanske hinnas med i helgen?

Imorgon är det vårfest på jobbet. Sedan är det kanske inte så hiskeligt mycket stora saker att verkställa där. Några utveckingssamtal och annat smått och gott, men sen är det sommarlov. Jag har lyckats leta fram 18 semesterdagar så det blir en del jobb i sommar, men jag får hoppas på att det blir fint väder så att vi kan vara ute mycket i solen.

Dags för dusch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar