onsdag 19 maj 2010

Nu jäklar!

Min ofattbara bitterdag igår gjorde susen! Nu har gnistan återkommit och jag har rört på fläsket idag med.

Jag svöngde förbi hos Kickan och lånade ett träningsspel till Wii (minns inte vad det heter i denna stund). Barnen somnade och jag satte igång och började träna. Några övningar var lite svåra, men det svåraste var att styra handkontrollerna åt rätt håll... Det är nog en grej man lär sig så blir allt mycket smidigare sen.

Ja, gnistan har kommit tillbaka och nu vill jag verkligen ta tag i träningen. Jag ska kanske inte ställa FÖR höga krav på mig, men man vill ju så mycket med en gång.

Jag minns att Kickan fick träningsvärk dagen efter första passet och imrogon ska ju jag på efterlängtad afrodans med Bella och Maria... Det får helt sonika bli att dansa med träningsvärk - för dit ska jag!

På fredag får det bli vilodag. Då är det personalfest, men på lördag blir det nog att trotsa baksmälla och sticka till badhuset. Som sagt - jag vill så mycket och OM jag nu gör allt jag tänkt resten av veckan är jag nog själv förvånad. Men viljan finns så jag strävar på!

DUKTIGA JAG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar