tisdag 25 maj 2010

Jorå serru....

Jag satte igång med träningen rejält under förra veckan.
Jag hann med två wii-träningspass, massvis av cykling med och utan barn i cykelkärran bakom och ett svettigt afrodanspass. Jag känner mig nöjd.

Den här veckan då. Planen var redan i söndags att jag skulle cykla till jobbet så ofta som möjligt. Igår blev det bilen till jobbet. Kallt och ruggigt var det och nog egentligen en dålig ursäkt. Tog tag i wii-träningen iallafall och var riktigt duktig!
Neo kunde inte somna igår och fick snällt ligga på soffan och se sin moder svettas. Jag hörde hur han fnissade ibland men emellanåt applåderade han också! Han trodde inte att jag KUNDE spela wii =/
Idag ösregnade det och den ursäkten var mer godkänd. Det blev bilen till jobbet... Snart blir det ett till wii-pass iallafall.
Imorgon hade jag faktiskt planerat att cykla. På onsdagar lämnar jag inte barnen förrän nio men slutar inte förrän kvart över fem. Därför har jag oftast en underbar barnvakt som hämtar på onsdagar, men just den här onsdagen fick hon förhinder och jag ytterligare en ursäkt till varför jag ska ta bilen till jobbet. Jag ska hömta barnen halv sex på dagis... suck!

Ja, så ser det ut. Men bättre än inget!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar